Serinletici Içecek Tarifleri🍸🌼

Selamlaaarrr💁
Kavurucu sıcakları yaşadığımız bu günlerde,içinizi ferahlatacak 2 tarifle karşınızdayım bugun!
Ikisinide çok sık uyguluyorum ve severek tüketiyorum.Umarım sizlerde beğenirsiniz🙏💕

İlk tarifim;kahve sever arkadaşlarıma geliyor o zaman....☕

   *EISCAFE(DONDURMALI KAHVE)*
Almanlar'ın yaz aylarında sıkça tükettiği bir içecek bu.Yapımıda oldukça kolay.
Malzemeler:
Eıscafe sütü(Almanya'da yasayan kişiler rewe,penny,real gibi marketlerden rahatlıkla bulabilirler bu ürünü.
Türkiye'de yasayanlar için Eiscafe tarifi:1 2 tatlı kaşığı Nescafe ve 1 su bardağı soğuk süt veya Su.. Malzemeler konulur,Karıştılır.)
Vanilyalı dondurma
Sprühsahne(Krem şanti)
Süsleme için:Çikolatalı sekerlemeler
Yapılışı:Eiscafe sutunun Icine 3 yemek kaşığı kadar vanilyalı dondurma konulur.En uzerinede krem santi sıkılır.Çikolatalı sekerlemelerlede süslenir.Ve Hazirrr!Evet bu kadar basit😍😍
(Uyarı:
-Ay ne kadar guuzelll.Yapimida çok kolay yaa!
diye şuanda kendi kendine konuşuyorsun dimi?Duydum seni okuyucum!👹
Amma velakinn bu içecek;kalori bombasıdır.Söylemedi,uyarmadı demeyin!
Diyet yapanlara duyurulur.📢📢❌🚫)








Gelelim 2.tarifime;

   *CHİA VE YULAFLI,MUZLU MILKSHAKE'MSİİ SÜPER İÇECEK😀💪*
İsmindende  anlaşılacağı üzere tamamıyla bana ait olan bir tarif.😅Sık sık yaparım,keyifle içerim...
Tatlı krizleri içinde birebir olan sağlıklı bir tariftir.
Malzemeler:
1 adet olgunlaşmış muz
1 cay kaşığı kadar chia tohumu
1 yemek kaşığı yulaf
1 bardak yarim yağlı sut
Istege bağlı 1 cay kaşığı kadar bal.(Ben koymuyorum.)
Yapılışı:Muz doğranır.1 su bardağı Süt uzerine ilave edilir.İçine chia tohumuda eklenenerek blendırdan geçirilir.Hazir olan karisimin üstüne yulafta ilave edilir.Afiyetleeee içilir.🍀







(Resimlerin tamamı bana aittir!Tariflerin daha fazla anlaşılır olabilmesi için,bu şekilde fotoğraflayıp,kolaj yaptım.)



Serinletici içecek tariflerimin üzerine;bu yaz'a damgasını vuran şarkiyi da aha buraya bırakıyorum o zaman!Aç sesi aç açççç🎶🎵💃




Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere...
Selametleeeee🙋

Yorumlar