Ikea,Detaylar,Guzel haberler...🍭

Selamlarrrrr💁
Gribe 5 kala modumla karşınızdayım.Biri ıhlamur demlesede içsem diye söylenip duruyorum.Ama nerdee??
Ay birden aklıma Sezen Aksu'nun şarkısı geldi bak...

"Tut ki karnım acıktı ????
Anneme küstüm! (Annem yok ki yanimda😔.Olsa yapardı çay,çorba...Yakup'a küstüm ben!👀)
Tüm şehir bana küstüüü
Bir kedim bile yok anlıyor musun??
Hadi gülümse!🎶🎵🎵"

"Sonbahar ve hastalıkları" dışında ise,şu sıralar hayatımda güzel şeyler oluyor!Bloğumu açali 3 ay oldu.Ve ben 1 ay öncesi:

-Amaaannn kabul edilmem zaten.😏
Neyse...Yinede bir şansimi deneyeyim.☻☻

diyerek Google Adsense başvurmuştum.4 5 gün önce cevap geldi.
"Google Adsense hesabınız onaylandı.Hoşgeldiniz!"
Dedim Kimmmm???Nerdee?? Kabul edilmişim!Ben Şooook!🤤

Bişi sorcam.🤔Peki ben ne zaman zengin olurum Adsense Amca?Şimdiye kadar 0.56 cent kazandim.Iyi para kabullllll edelim.🤷🤷Bozdurup bozdurup harcıcammm!😈Duuuuuu azcıcık birazcıcıkkk daha kazanayım Koltuk takımı,perde,halı felan alıp evi yenileyeceğim.Hedef 2120 İnşallahhh!😎😂
Şaka bir yana cidden çok sevindim.Bilemiyorum niye ama aldığım bu onay beni daha da teşvik etti.Çokta önemli,mühim birşey değil tabi ki Adsense onayı.Kabul edilmesem yazmayı mı bırakıcaktım sanki???Ama ne bileyim işte...Gururum okşandı.😌İnsanoğluyuz sonuçta.İçimizde arada sırada da olsa hortlayan bir ego canavarı var.

Bu güzel haber üzerine gaza gelip ikea'ya gittim bende!Beyimin ocağına incir ağacı dikmek için!Intikam istiyorummmm adriaannn!🤓🤓Bir ıhlamur bile yapmaadı çünkü banaaa😎
Ahahahaa yok be kahvaltiya gittik😆Küçük çapta kutlama şeysi yapalım dedik.🤗
Bloğa yazacağım konu notlarımın arasında "ikea'yı gez detayları yaz!"olunca da dedim Büşra hadiiii bismillaaahh!Sıva kolları🙆👯(Bu arada istem dışı olarak bu Fikri bana veren canım arkadaşım,kardeşim Amine'me de burdan selam ederim🙋Tisikkirler sipayddi!😁😘)
Tam 89 fotoğraf çektim!Eve gelince Kolajlayıp,düzenledim hepsini.Öldümm öldümm! Fotoğraflari çekerken de pıtır pıtır terledim😰...İkea iyi,hoş,güzeldir ama o karmaşıklığı, yürü allah yürüü bitmeyen yolları,birbirine bir türlü bağlanamayan çıkış hizaları insani cidden çok yorar...
Bakınız herşey sizin için!.☝️Hizmette sınır tanımıyoruz!😁
Anam ne konuştummm.🙈🙊Başlıyorum hadi!

İkea'nın en çok sevdiğim bölümlerinden;
***Bebek,Çocuk,Genç odaları ve fikirleri
Herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorlar ve bu benim bir anne olarak çok hoşuma gidiyor.👏Misal bebek beşikleri;yenidoğan için ayarlanabilir yükseklikte olup,bebek büyüdükçe aşağıya indirilebiliyor.2 yaş sonrası içinde,yan bölmesi çıkarılarak yatak haline getirilebiliyor.Yani sepetine,beşiğine,yatağına (bermuda şeytan üçgeni gibi mübarek!😬) ayrı ayrı para verip masrafa girmeye gerek kalmıyor.Çocuk 4 yaşina gelene kadar da rahatlıkla kullanılabilir🖒



Aynı şekilde "dünyaa paraa" olan mama sandalyeleri.😑Antilop mama sandalyesi gayet kullanışlı,uygun fiyatlı✌Ek gıda sürecine başladığım günden bu yana kullanıyorum ve çokta memnunum.(Ayaz şuanda 20 aylık neredeyse 2 yaşında)

Fikirler ve detaylar:

Duvarda gördüğünüz bu muhteşem şey👆plastik su bardaklarından yapılmış.Çok cici değil mi ya?😍





***Yatak  ve giyim odaları fikirleri:




Kendi çekmecelerim,Ayazikonun şifonyerinde bunlardan kullanıyorum👆süper dağınık topluyor,karışıklığı önlüyor.Siyah rengi mevcut bende ama maviside bayağı güzelmiş🙄(Kutulara ve kahve kupalarına oldum olası karşı koyamadığım bir zaafım var.Evde olan bişeyi tekrar tabi ki almadım ama birgün benim olacaksın cici şey,seni gidiii hınzıırr sende beni sevdin biliyorum😁♥)
Mutfak tasarımı fikirleri:


Özellikle beyaz mutfaklarına renk vermek isteyenlere gelsin bu paylaşımım.Fayanslarınızı bu şekilde soft,cici renklerle farklılaştırabilirsiniz.💁👇


                                               Tam bir piiiremsess mutfağı değilde ne?😅

Salon için fikirler:
Ben İkea'nın koltuk ve köşe takımlarını beğenmiyorum.Paçalı güvercin tarzı modellerini bir türlü sevemedim gitti😁Salonunuzun tasarımı için şöyle bir fikir sunabilirim size;
bu raflardan kullanarak ,fotoğraflarınızın bulunduğu bir anı bölümü oluşturabilir ya da kendinize ait kitaplık türevi şeyler yapabilirsiniz.Ben hatta pencere önüne monte edip çiçeklerimi koymak için bile kullanmıştım🙈.Ama oğlum doğunca kaldırmak zorunda kaldım.Malum Ayaz ve yaramazlıkları👼
🤦

Ve genel olarak
Seçtiğim,sevdiğim,beğendiğim detaylar ise;
Sizleri resimlerle boğup çokta sıkmak istemiyorum.🙏











Evett...Benden şimdilik bu kadar Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere kendinize ve "parlak fikirlerinize😃" iyi bakın.
Selametle...🎈

Ufak bir not:Sevgili okuyucum,
bağlı olduğum internet şirketiyle bir takım problemler yaşamaktayım.İnternet bağlantım kopup kopup duruyor.Salı günü(yarın) tekniker gelip problemi çözücek.Yani inşallah😒O zamana kadar yorumlarına geri dönemezsem ya da geç cevaplarsam bana gönül koyma emi?Seni Seviyomm😎Büşra'n😁😁🙋

Yorumlar