Korkunç bir maraton 2!👹


"Periodiclibrary" blog sahibesi Esseve Rin'in başlatmış olduğu bir etkinlik bu.Geçen senede yapılmış.Severek takip ettiğim Sibelynka'nın duyuru paylaşımı ile haberdar oldum bende🙋Yazıyı okuduğum gibi "Büşra işte bu tam sen lik!💃"  dedim.
O zamannn;
NİYET ETTİM,NİYET EYLEDİM "HORROR-A-THAN" MARATONUNA BAŞLAMAYA!🙌😀
Listem şu şekilde;

***2 TANE KORKU GERİLİM DİZİSİ:
Helix
Z nation

***3 TANE KORKU GERİLİM TÜRÜ KİTAP:
Ben 2 tane seçtim.✌Umarım bitirebilirim🙈
Stephen King-Doktor Uyku
Franz Kafka-Dönüşüm(Şartlardan biri de okunacak olan kitabın kapağında korku içerikli şeylerin olmasi idi.👹Kocaman böcek var daha nolsun!😆kitabı da daha yeni almışken,kendimi teşvik edip okuyabilmek amacıyla hemencecik sıkıştırıverdim araya,evet!🤓)
Aslında Josh Malerman'in Kafes kitabı da var elimde ama onu yarıladım.👀Okumuş sayılırım diye bilerek eklemiyorum.Haksızlık olmasın.2 olsun bizim olsun!💪

***4 TANE KORKU GERİLİM TÜRÜ FİLM:
Kült film:The Exorcism of Emily Rose
Türk yapimi:Htr2b:Dönüşüm (Cin'li film izlemek istemiyorum😐Bunu buldum en sonunda😑.Cinsiz Türk yapımı korku filmi yok arkadaş.Deliricem! )
Fantastik yaratık içerikli:The Mist
Korkunç maraton film listesinden:The Others

İşte böyle...Dua edin bana da alnımın akıyla bitirebileyim bu zorlu mücadeleyi🙋😂Bloguma da yazıcam inşallah tamamlayınca❤Maraton hakkında detaylı bilgi için Esseve Rin'in sayfasına bakabilirsiniz.(Link bırakmayı bilmiyorum😓)

Are you ready bebeğiiiim?Adriannnnnnnnn Come onnn😎😅
                 Show must go onnnnnn🎵🎶!!!

Yorumlar